Jak nakupovat

Naše firma zvolila jako partnera pro doručování zásilek firmu PPL.

Zásilky posíláme: Česká republika, Polsko, Slovensko, Německo viz. uvedený ceník, ostaní státy jen po dohodě.  

Pro zásilky doručované po České republice si můžete vybrat ze dvou možností:

1) Osobní doručení kurýrem na uvedenou adresu

  • Balíčky standartně doručují kurýři  v pracovních dnech v rozmezí 8:00 – 18:00 hod.
  • Zásilku na dobírku lze uhradit hotově nebo pomocí platební karty.

2) Doručení zásilek do PPL ParcelShopu

  • Máte zájem o doručení zásilky do PPL ParcelShopu?
  • Pro volbu tohoto způsobu doručení musíte prozatím SAMI navštívit stránky www.pplbalik.cz. Zde uvedente číslo zásilky, které vám zašleme na váš e-mail. Zde si můžete změnit místo doručení do PPL ParcelShopu.
  • V případě potřeby Vám rádi poradí na zákaznickém servisu 225 331 500.
  • Svůj balík si můžete vyzvednout do 7 dnů od uložení v PPL ParcelShopu.
  • Balík Vám bude  vydám po ověření údajů z průkazu totožnosti shodnými s údaji na balíku.
  • Zásilku na dobírku lze uhradit pouze hotově.
  • V případě zásilky bez dobírky doručované do obchodní sítě Žabka je po příjemci požadován PIN, který zasílá PPL v e-mailové a sms zprávě.

 

  • Vaše zásilky jsou v případě poškození nebo ztráty pojištěné a to do výše 50000 Kč.
  • Přepravce je schopný doručit zásilky do 30 kg v rámci ČR.
  • Maximální rozměr zásilek 120x60x60cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky nesmí přesáhnout 360 cm.

 

Informace o své zásilce:

  • Od nás obdržíte při odeslání zásilky e-mail, kde bude uvedené číslo zásilky.
  • Více informací Vám poskytne společnost PPL na web stránkách: www.ppl.cz.

 

Informace poskytované doručovací společností PPL:

  • Kde je moje zásilka? Sledujte svou zásilku on-line přes systém Track&Trace. Stačí zadat číslo Vaší zásilky, které jste obdrželi mailem, do pole „Sledování zásilky“ na horní liště webové stránky PPL.
  • Obdrželi jste informaci o doručení zásilky, ale nebudete na adrese? Změňte si jednoduše termín nebo adresu doručení na stránce www.pplbalik.cz. Zásilku si můžete také přesměrovat do PPL Parcelshopu nebo na doručovací depo, kde si zásilku budete moci vyzvednout, jak Vám to bude vyhovovat. Zásilka je zde uložena 7 kalendářních dnů.
  • Vážení zákazníci, pro kontaktování zákaznického servisu Vám doporučujeme využívat telefonní číslo 225 331 500 pro příjemce zásilek. Nebo můžete využít e-mailovou adresu info@ppl.cz. Provozní doba zákaznického servisu je v pracovní dny od 8 do 18 hodin, v sobotu od 8 do 16 hodin.

Ceník dopravného v rámci České republiky

zásilkadobírka

bankovním převodem

standardní zásilka do 20kg125,- 90,-
zásilka od 20 - 30kg180,-150,-
zásilka do 20kg v hodnotě nad 3500,-0,-0,-
zásilka od 20 - 30kg a v hodnotě nad 3500,-100,-100,-

 

Ceník mezinárodní balíkové přepravy Slovenská republika, Polsko, Německo

zásilkadobírkabankovním převodem
standardní zásilka do 10kg298,-250,-
zásilka od 10 - 20kg495,-400,-
zásilka do 20 - 30kg 580,-500,-
   

Ceny platné od 1.1.2020 - Změna ceníku vyhrazena.

Doprava zdarma

Pro nákup nad 2500Kč

POZOR!!!

V důsledku dlouhodobého výpadku systému,

jsou uvedené skladové zásoby NEAKTUÁLNÍ. 

Omlouváme se za způsobené komplikace.