Reklamace zboží
V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů, která se počítá od doručení všech náležitostí. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.
V případě reklamace zboží koupeného na IČ jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody.
Před reklamováním výrobek očistěte a zbavte veškerých hrubých nečistot (srst, hnůj, bláto atd...).
Zboží k reklamaci předávejte kompletní včetně veškerého příslušenství.
Pro reklamaci používejte formulář REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ. Do balíku následně vložte vyplněný formulář a kopii nákupního dokladu.
Nemusíte, obal není součástí reklamačního řízení. Pokud však originální obal máte k dispozici, pomůže vám ochránit výrobek při přepravě.
Ano, dodejte výrobek i s příslušenstvím. Někdy může být příčinou nefunkčnosti právě příslušenství a autorizovaný servis bude požadovat jeho dodání. Tím by se zbytečně prodloužila doba opravy výrobku.
Při reklamaci příslušenství doporučujeme dodat i hlavní výrobek. Ve většině případů příslušenství není možné samostatně reklamovat.
Jak mi bude opravené zboží doručeno?
Místo doručení opraveného zboží si vyberete při zakládání reklamace.
Ano, je to možné. Pověřená osoba musí mít u sebe originál reklamačního protokolu nebo v mobilu SMS, ve které informujeme o vyřízení reklamace.
Záruční doba běží od převzetí zboží.
Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží.
Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.